TESTFACTOR

Le­gyen fe­szes a com­bod, izmos a vád­lid: Szu­per gya­kor­la­to­kat mu­ta­tunk!

For­máld cso­dássá lá­ba­i­dat, és hordj bát­ran mi­ni­szok­nyát! Mu­tat­juk, ho­gyan jutsz si­kerre.

Szeretnél csodás lábakat? Jó volna bátran hordani a rövid szoknyákat és sortokat? Jó hírünk van! Meglepően rövid idő alatt is látványos eredményt érhetsz el! Nincs más teendőd, mint kiegyensúlyozott, egészséges és mértéktartó étrended mellé beiktatni ezeket a gyakorlatokat.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ahhoz, hogy igazán hatásos legyen az edzés, legyél kitartó és végezd a feladatokat rendszeresen - ne feledkezz meg viszont a pihenőnapokról sem! Az ismétlések számát fokozatosan növelheted, így fokozhatod a kihívást és alakíthatod még látványosabban a kívánt formákat.

1. Guggolás

Állj széles terpeszbe, lábfejed nézzen kifelé, majd guggolj le olyan mélyre, hogy combod és lábszárad derékszöget zárjon be egymással. Combizmaid mellett ez a feladat a popsidat is szépen feszesíti. Ismételd meg a guggolást 30-szor.

2. Lábemelés oldalra

Állj egyenesen. Lábadat feszesen és egyenesen tarts, így emeld fel egészen magasra, majd ereszd vissza a földre. A mozdulatot lassan és alaposan végezd, ne lendületből! Minkét irányba végezd el a gyakorlatot 20-szor.

3. Kirúgás hátra

Állj egyenesen, karodat hajlítsd be. Egyik lábad emeld fel, térded húzd mellkasod elé. Ívesen és erőből rúgj vele hátrafelé, mozdulatod íve a biciklizésre emlékeztessen. A gyors mozdulatot végző lábad izmai megfeszülnek és erőből dolgoznak a gyakorlat közben. Ezalatt azonban másik lábad sem rest, hiszen az egyensúlyozás közben alapos munkát végeznek mélyizmaid. Mindkét irányba végezd el a feladatot 30-szor.

4. Hátralépés váltott lábbal

Ereszkedj le félguggolásba. Hátad tartsd egyenesen, majd váltott lábbal lépj hátra. A gyakorlat során állj végig lábujjhegyen, sarkad ne érintse a földet. Mindkét irányba végezd el a gyakorlatot 20-szor.

Eközben a címlapon

5. Kirúgás oldalra

Állj terpeszbe, guggolásban lép oldalra, majd egyik lábadat oldalra emelve rúgj erőteljesen a levegőbe. A rúgás legyen határozott, vigyél bele lendületet! Mindkét oldalra végezd el a feladatot 20-szor.