TESTFACTOR

Ki­buggyan a hasad a bi­ki­ni­ből? Mu­tat­juk, hogy vess ennek véget

Itt ál­lunk a haj­rá­ban a bi­ki­ni­sze­zon előtt, ideje gyor­san ne­ki­látni a fel­sza­ladt kilók le­fa­ra­gá­sá­nak. A diéta mellé csi­nálj né­hány gya­kor­la­tot. A min­den­napi moz­gás cso­dákra képes, így vess véget a has­háj­nak!

Kopogtat az ajtón a nyár! Nincs mese, előkerül a bikini. Hozd formába magad, bár már nem sok időd van rá. Így a leghatékonyabb gyakorlatokat mutatjuk, hogyan tüntesd el a leggyorsabban a felszaladt pár kilót!

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Figyelj oda az étkezésre is, mozogj minden nap, és végezd el az alábbi feladatokat. Reggelente erősíts egy percen keresztül, és növeld az időtartamot hetente fél perccel. Négy hét után az eredmény látványos lesz!

1. Lábérintés

Fotó: YouTube

Hanyatt fekvésben emeld fel a lábaidat 90 fokban, majd nyújtott kézzel emelkedj fel úgy, mintha a bokáidat szeretnéd megérinteni.

2. Bokaérintés keresztbe

Fotó: YouTube

Feküdj ismét hanyatt, húzd fel a térdeidet behajlítva. A karjaidat tedd a tarkódra, és minden egyes felülésnél igyekezz az ellentétes karoddal az ellentétes bokádat megérinteni. Ne ülj fel teljesen!