DIÉTA

Két hét alatt 5 kilót dob­hatsz le, ha ezt a trük­köt ki­pró­bá­lod

Sze­ret­nél már most fel­ké­szülni, hogy a hús­véti fi­nom­sá­gok után for­mába len­dülj? Ezt kell ten­ned.

A gyönyörű, tavaszi napsütésben újra előkerülnek a szekrényből a lenge ruhák, a vékony anyagú nadrágok, a rövid szoknyák. A téli vacsorák és a húsvéti trakta után viszont sokan szeretnének minél gyorsabban leadni néhány kilót.

Ezek a trükkök segítenek abban, hogy egészségesen, mégis látványosan érhesd el a kívánt hatást!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Vacsorázz bőséggel

Igen, jól olvastad! Bár évekig tartotta magát az az elképzelés, hogy a reggeli legyen kiadós, este 7 után pedig inkább már semmit se fogyasszon az ember, a szakértők közül egyre többen állítják azt, hogy ez nem célravezető. A legtöbbek számára a rohanó életmód miatt túl nagy kihívást jelent ez a rendszer, ezért nem sokáig tartható fenn. Ha a vacsora tápláló és kiadós, akkor az idegrendszer is nyugodtabb, a diétázó kevésbé érzi magát sanyargatva, az elfogyasztott kalóriamennyiség pedig ellensúlyozható egy könnyebb reggelivel és kisebb adag ebéddel.

Mutatjuk a további tippeket is! LAPOZZ!