SIKK

Jöj­je­nek a férfiak: Na­nushka új kol­lek­ci­ója ma este a ki­fu­tón

New York­ban ta­rolt a di­vat­vi­lá­got ost­romló ma­gyar ter­vező, Sán­dor Szandra férfi­kol­lek­ci­ója, ma a ma­gyar kö­zön­ség is szem­ügyre ve­heti a Bu­da­pest Cent­ral Euro­pean Fas­hion Week-en.

Soha eddig nem volt példa arra, hogy egy magyar divatmárka tartósan sikert érjen el külföldön, a Sándor Szandra által alapított Nanushka térhódítása viszont évek óta töretlen.

Fotó: Markovics Gábor
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Egészen elképesztő, de Amerikán keresztül Ázsiáig a világ több mint 40 országában – 250 üzletben - lehet megvásárolni a magyar divatcég ruhadarabjait és kiegészítőit. Nem titok, hogy a különlegesen finom kidolgozású és minőségi anyagokból készülő Nanushka holmikra a hírességek is szemet vetettek, hollywoodi sztárok sora, színésznők és énekesek viselik szertetettel a magyar tervező kezei közül kikerülő darabokat.

Fotó: Markovics Gábor

És a sikersorozat nem áll meg, hiszen a Nanushka idén először férfi kollekcióval rukkolt elő, mely már a New York-i első bemutatkozásonhatalmas sikert aratott. A merőben újszerű, Mistery Child nevű kollekciót ma végre a magyar közönség is a  láthatja a Budapest Central European Fashion Week esti divatbemutatóján.

S hogy milyenek a Nanushka férfiruhák? Minden egyes darab szuperkényelmes, részleteikben ötvözi a sportos, az utcai és a munkahelyi viseletet. A kollekció színvilágában a natúr, földes árnyalatok érvényesülnek. Sándor Szandra hangsúlyozza, hogy a ma este bemutatásra kerülő darabok augusztus végén kerülnek a boltokba, a vásárlóközönség visszajelzéseit  tehát még nem ismerik.

A szakma krémje viszont nagyon pozitívan reagált a New York-i Fashion Week után, a VOGUE hatalmas cikkben számolt be a magyar divateseményről, és ez biztató. Állítólag egy vegánbőrből készült pufidzseki lett a nagy kedvenc - erre most már mi is kíváncsiak vagyunk!

Eközben a címlapon