TESTFACTOR

Itt az új, 30 napos ki­hí­vás: fe­szes és for­más popsi, 15 perc na­ponta

Hozd magad bom­ba­for­mába, és tarts ve­lünk a leg­újabb ki­hí­vá­son. El­ké­pesz­tően lát­vá­nyos a hatás!
címkék:

Legyél olyan elégedett a popsiddal, mint még soha! Érd el a feszes és gömbölyű hatást, melyre vágysz! Ebben segítünk neked a legújabb, 30 napos kihívással.

Szabályok:

EZEKET OLVASTAD MÁR?
  • minden héten 5 napot szánj az edzésre

  • minden héten 2 napot adj a regenerálódásnak és pihenésnek

  • minden alkalommal melegíts be, a gyakorlatok végén pedig nyújts

  • ügyelj rá, hogy egyenes háttal, behúzott hassal végezd a gyakorlatokat

    Eközben a címlapon
  • minden alkalommal mindegyik gyakorlatot végezd el

  • minden héten növeld az ismétlések számát az egyes feladatoknál leírt mértékben

Fotó: 123RF

1. Guggolás lábujjhegyen

Végezz klasszikus guggolásokat széles terpeszben, lábujjhegyen. Első héten 30, következő héten 40, majd 50, végül 60 ismétléssel. Nagyon szépen formázza a vádlit is ez a gyakorlat!

2. Guggolásból terpeszugrás

Zárt lábbal guggolj, majd lendületet véve, a talajtól elrugaszkodva terpeszállásba érkező guggolásban ereszkedj vissza. Első héten 20, következő héten 30, ezután 40, majd 50 ismétlést végezz el belőle.

3. Lábnyújtás oldalra

Ereszkedj le magas guggolásba, majd egyik lábad nyújtsd ki oldalra, majd húzd vissza. Első héten 20-20, következő héten 30-30, ezután ismét 30-30, végül 40-40 ismétlést végezz - természetesen mindkét oldalra.

4. Gyaloglás guggolásban

Ereszkedj le guggolásba, és így lépegess előre pár lépést, majd vissza. Első héten 1 percen át, következő héten 2 percig, ezután 3, majd végül 4 percig végezd a gyakorlatot.

5. Folyamatos lebegő kitörés

Tegyél egy könyvet a földre. Helyezd egyik lábadra a testsúlyt, másik lábad húzd fel. Kezdd el óvatosan a guggolást, próbálj minél mélyebbre ereszkedni. A tehermentesített lábad közben told hátra úgy,  hogy térded éppen megérintse a könyv tetejét. Mindkét oldalra végezd el a gyakorlatot. Első héten 10-10, ezután 15-15, majd ezt követően 20-20, végül 25-25 ismétlést végezz el belőle. Vigyázz, ez nagyon kemény!

címkék: