TESTFACTOR

Itt az új, 30 napos gug­go­lás ki­hí­vás: Bá­mu­la­to­san kerek lesz a pop­sid!

Napi 10 perc, mégis rend­kí­vül lát­vá­nyos ered­ményt ér­hetsz el!

Szeretnél gömbölyű és feszes feneket? Egyáltalán nem lehetetlen. Akár egyetlen hónap alatt is igen látványos eredményt érhetsz el, ha részt veszel velünk ezen a 30 napos kihíváson.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A szabályok, melyeket fontos betartanod, a következők:

  • Mindig melegíts be a gyakorlatok előtt 1-2 percen keresztül!

  • Ne felejts el nyújtani a gyakorlatsor végén!

  • Minden héten tarts 2, egymástól elkülönülő pihenőnapot, hogy izmaid regenerálódni és épülni tudjanak

1. Guggolás széles terpeszben

Lassan ereszkedj le, hátadat tartsd egyenesen, hasad pedig megfeszítve. Addig ereszkedj, míg combod és lábszárad derékszöget nem zárnak be egymással. Első héten 40-szer ismételd, majd ezután hétről-hétre 10 ismétléssel növeld a sorozatot.

2. Guggolás lábnyújtással

Ereszkedj le széles terpeszben guggolásba, majd feszesen emeld fel a lábad, és ereszkedj vissza. Megemeli és feszesíti a popsidat ez a mozdulatsor. Mindkét oldalra 30-at végezz el belőle az első héten, majd hétről-hétre további 10 ismétléssel növeld a mennyiséget.

Mutatjuk a következő gyakorlatokat is! LAPOZZ!