PANASZKÖNYV

Íme, az élel­mi­szer­ipar leg­újabb re­meke: Te­le­por­tált a pacal!

Egy­ki­lós ki­sze­re­lésű fa­gyasz­tott pa­calt vá­sá­rolt szer­dán a Lidl­ben ez a férfi. Meg­le­pe­té­sére ki­en­ge­dés után a pacal fele el­tűnt. Vissza­ment az áru­házba és rek­la­mált, mu­tat­juk, mi tör­tént!

Szerdán került ki a világhálóra az a vásárlói kifogás, mely kapcsán végre kibújt a szög a zsákból: a forgalmazó cég - jelen esetben a Lidl - pontosan tudja, hogy nem megfelelő minőségű terméket árul. Az árusítást mindazonáltal nem szünteti be, a magukat becsapottnak érző vevőket viszont kérésre (!) kártalanítja.

Az alábbi videót megosztó vevő éppenséggel hentesként dolgozik, ezért szakszerűen tudott reklamálni. Kiderült, hogy

EZT OLVASTAD MÁR?
az áruházban  tudják, hogy a termék minősége nem megfelelő, kiengedés után a pacal fele eltűnik, s hogy a hasznos tömeg meg sem közelíti a csomagoláson feltüntetett 1 kg-ot.

Az okokat a Lidl illetékese - szóban - a németországi gyártóig vezette vissza, mondván, hogy nem tud eléggé gyorsan hűteni a hűtőjük. Puskás úr szerint az áruházlánc ezzel a magatartásával a csalás törvényi tényállását valósítja meg, hiszen anyagi haszonszerzés céljából folyamatosan megtéveszti a vásárlókat.

A hentes azt javasolja, senki NE vegyen ilyen pacalt, mert csalódni fog!

Íme, a trükkös pacalról a videó:

Eközben a címlapon