DIÉTA

15 kar­csú­sító étel, amit bár­mi­kor bün­tet­le­nül ehetsz

Eze­ket az egész­sé­ges fi­nom­sá­go­kat bát­ran fo­gyaszt­ha­tod, ha meg­éhe­zel, és nem kell fél­ned a plusz­ki­lók­tól! Mu­tat­juk is a szu­per lis­tát!

A következő ételek alacsony szénhidráttartalmúak és rostban gazdagok. Mindennél hatékonyabban segítenek a zsírbontásban a diéta idején. Ráadásul este 6 után is bátran fogyaszthatod őket!

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Mutatjuk, mivel teheted még változatosabbá az egészséges étrendedet!

1. Zeller

A zeller szárai 95%-os víztartalommal rendelkeznek, így segítik a szervezetet a méregtelenítésben és a felesleges testsúly csökkentésében.

2. Tojás

Fotó: Pinterest

Tökéletes fehérjeforrás életfontosságú vitaminokkal. Mivel nincs benne szénhidrát, nem emeli meg a vércukor szintedet, ideálisan eltelít, utána sokáig nem leszel éhes. Fogyasztásával megakadályozhatod, hogy az érrendszer falán lerakódjon a zsír és az immunrendszert is erősíti.

3. Narancs, grapefruit és mandarin

C-vitaminban és rostokban rendkívül gazdagok, nem véletlenül ajánlják a diéták fogyasztásukat. Segítik a máj és a bőr regenerálódását és összességében kiemelten jó hatással vannak az egészségre.

4. Sárgadinnye és görögdinnye

Fotó: Pinterest

Magas víztartalmuknak köszönhetően bármikor ehetsz dinnyét, elősegítik a felesleges víz kiürülését a szervezetből és kiválóan méregtelenítenek.

5. Káposzta

A káposzta méltán vált az egyik leghatékonyabb szövetségessé a túlsúly elleni küzdelemben. A káposzta magas rosttartalmának köszönhető a megfelelő emésztés, valamint hogy a székrekedést is képes megakadályozni.

Lapozz a folytatáshoz!