FITTFAZÉK

Imá­dod a ra­kott krump­lit? Ezt edd he­lyette és fogyni fogsz!

A leg­na­gyobb di­é­tás tá­bor­ból jött az ötlet! Cse­réld a hiz­laló krump­lit brok­ko­lira, máris egész­sé­ges lesz ez a finom étel. Így bát­ran lak­hatsz jól vele akár va­cso­rára is.

Ha imádod a rakott krumplit, de vigyázol az alakodra, akkor a te ételed a rakott brokkoli!

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Éppen úgy készül, mint a jól megszokott hagyományos változat, csak éppen jóval kevesebb szénhidrátot tartalmaz.

Egyszerűen elkészítheted és bátran eheted akár súlycsökkentő diéta során is.

Rakott brokkoli

(Fotó: Lakatos Laci)
(Fotó: Lakatos Laci)

Hozzávalók:

  • 1 nagyobb fej friss brokkoli rózsáira szedve, vagy egy zacskó fagyasztott változat
  • 5 db főtt tojás
  • 1 szál, elősütött szárazkolbász, karikákra vágva
  • 15 dkg reszelt sajt
  • só, bors, reszelt szerecsendió ízlés szerint
  • tálaláshoz tejföl

1. A brokkolit forró, sós vízben főzd kb. 3-4 percig, majd szűrd le. A főtt tojásokat tisztítsd meg és szeleteld fel.

(Fotó: Lakatos Laci)
(Fotó: Lakatos Laci)

2. Egy hőálló üvegtál aljára rétegezd az előkészített brokkolit, a szeletelt főtt tojásokat és az elősütött kolbászkarikákat - ameddig az alapanyagok tartanak. Közben ízesítsd (só, bors, szerecsendió) az ételt, ahogy szereted.

(Fotó: Lakatos Laci)
(Fotó: Lakatos Laci)

3. Szórd a tetejére a reszelt sajtot és tedd 180 fokra előmelegített sütőbe 15-20 percre.

Eközben a címlapon

Tejföllel kínálva isteni finom!

(Forrás: Lakatos Laci, Facebook, Norbival fogyok)