KEDVENC

Így hozhatod formába magad, ha szinte semmi időd nincs

Az idő­hi­ány többé nem ki­fo­gás, hi­szen ezzel a mód­szer­rel né­hány per­ces edzé­sek­kel is for­mába hoz­ha­tod magad...
címkék:
  • Szerző: T.D.

Kutatók elvégeztek egy izgalmas kísérletet, ami egészen megdöbbentő eredménnyel zárult. 12 héten keresztül vizsgáltak egy csapat ülőmunkát végző férfit, akiket 3 csoportra osztottak.

Az első csoport semmit nem sportolt, a másodiknak heti 3-szori 45 perces biciklis edzést írtak elő, a harmadik közösség számára pedig 3-szor 10 perces edzés volt javasolva.

A 10 perces edzés úgy nézett ki, hogy 2 percig kellett normál tempóban tekerni, majd ezután apait-anyait beleadva, utána megint két perc komótos tempó, majd teljes erőbedobás. Ezt kellett 5-ször ismételni.

A kutatás az mutatta ki, hogy a második és harmadik csoport tagjai hasonló eredményekkel zártak. Javult az oxigénellátás és az izmok is fejlődtek.

A 10 perces intenzív edzés hasonlóan eredményes lehet, mint a 45 perces kevésbe intenzív.

Az idő tehát többé nem kifogás, ha valaki motivált abban, hogy formába hozza magát, akkor heti 3-szor 10 perc alatt ez lehetséges.

címkék: