INSIDER

Hús­véti mi­ku­lás az új slá­ger

Már csak a hús­véti ad­venti nap­tár hi­ány­zik a kí­ná­lat­ból, s a ke­res­ke­dők­nek gya­kor­la­ti­lag tel­je­sen si­ke­rült át­ül­tet­niük a ka­rá­cso­nyi kí­ná­la­tot Jézus fel­tá­ma­dá­sá­nak ün­ne­pére. Már­cius eleji kör­ké­pünk után újabb meg­lepő por­té­kákra buk­kan­tunk az üz­le­tek­ben.
  • Szerző: Ripost

Hiába hittük, hogy nem lehet folytatni a húsvéti ajtódísz-koszorút, a karácsonyfa gömbökre emlékeztető, barkaágra akasztható tojásformákat, a húsvéti mintás mécsest, a tojásforma LED-izzósort, no meg lombos, tojást termő húsvéti fát hozó őrületet, tévedtünk. Az üzlet az üzlet, a gyártók és kereskedők pedig újabb fokozatra kapcsoltak, hogy a finisben vásárlásra ösztönözzék az ünnepre készülő vevőket.

A Kinder Joy édességet gyártó olasz Ferrero jóvoltából itt a válasz a gyerekek nagy kérdésére: vajon mit csinál a tél elmúltával a Mikulás?

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A cég húsvéti kínálatában helyet kapó plüssfigura szerint nem kérdés, hogy locsolókannát ragadó, kerti törpeként élvezi a kellemes napsütést.

Nehéz átverni a gyerekeket a húsvéti hóval, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne nekik húsvéti hógömböt készíteni. Mindehhez három dolgot változtattak meg a gyártók: a gömb alakot tojásformára cserélték, a mikulást, a karácsonyfát és a téli városkát hímes tojás és kis csibe váltotta fel, a műhó helyére pedig csillámpor került.

A karácsonyi asztal elengedhetetlen finomsága a bejgli, de miért ne követelhetne helyet a húsvéti kalács és kuglóf mellett a húsvéti bejgli?! A gyártó szerint még a mák is maradhat, csak meg kell bolondítani némi meggyel!

Természetesen a tálaláshoz a tobozos-fagyöngyös, ünnepi szalagos karácsonyi terítőt ajánlott hímzett tojásos vagy nyuszimintás terítőre cserélni, szerencsére már ez sem hiányzik a ruházatra és lakásdekorációra szakosodott Pepco kínálatából.

Eközben a címlapon

A frissen megjelent portékák tovább erősítik Nyíri Zoltán reklám- és kommunikációs szakember szavait, aki legutóbb így nyilatkozott a -nak a karácsony és a húsvét üzleti szerepéről.

„A húsvét is egyre kevésbé a hagyományokról, sokkal inkább a pénzköltésről szól. Óriási a nyomás a marketingeseken, akiknek újabb és újabb ötletekkel kell előrukkolniuk, hogy növeljék a vevők vásárlási kedvét. Ami pedig az egyik üzletláncnak bejön, azt hamarosan a többi is átveszi” – mondta a szakember.

Csoda, hogy ezek után voltak, akik úgy döntöttek, poénból és/vagy takarékosságból húsvéti tojásokkal díszítik fel az erdei fenyőt?!