HŰHA

Ha­tal­mas siker! Na­nushka meg­hó­dí­totta Ha­i­ley Bi­ebert és Katy Per­ryt is

To­vábbra is hódít a ma­gyar di­vat­márka a vi­lág­sztá­rok kö­ré­ben. A na­pok­ban olyan hí­res­sé­gek vá­lasz­tot­ták Na­nushka ru­háit, mint a vi­lág­hírű éne­kesnő, Katy Perry vagy Jus­tin Bi­eber gyö­nyörű fe­le­sége, a szu­per­mo­dell Ha­i­ley.

Ahogyan arról már korábban is beszámoltunk, Nanushka, a magyar divatmárka meghódította a világsztárok szívét.

Fotó: Instagram

Olyan világsztárok választották már Sándor Szandra ruháit mint például Jennifer Lawrence, Kendall Jenner vagy Dua Lipa. A világhírű névsorhoz mostKaty Perry és Hailey Bieber is csatlakozott, az amerikai sztárok a napokban tették le voksukat Nanushka mellett.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Hailey Biebert karamell színű Nanushka szettben
Hailey Biebert karamell színű Nanushka szettben

Hailey Biebert kezében egy pohár kávéval, tetőtől talpig hozzá illő, karamell színű Nanushkaszettben, a Lione pulóverben és a Tigre fantázianevű nadrágban kapták le a fotósok. Nem ez az első alkalom, hogy a topmodell a magyar tervező ruháját viseli, többször tűnt már fel férje, Justin Bieber oldalán Nanushkában.

Katy Perry Nanushka fekete vegán bőr maxiruháját és az új kollekció lapos talpú Yola szandálját választotta nemrég
Katy Perry Nanushka fekete vegán bőr maxiruháját és az új kollekció lapos talpú Yola szandálját választotta nemrég

Az extravagáns énekesnő, Katy Perry- aki a hétvégi MET-gálán csillárnak és hamburgernek öltözött - ezúttal bebizonyította, hogy a visszafogott elegancia sem áll távol tőle, hiszen nemrég

a Nanushka  fekete vegán bőr maxiruháját és az új kollekció lapos talpú Yola szandálját viselte egy partin.

 A Nanushka márka sikere mögött a GB & Partners által kezelt Exim Növekedési Magántőkealap áll. A női, és most már férfi ruhákat, kiegészítőket tervező, gyártó és értékesítő cégbe akkor fektetett be a GB & Partners, amikor az éves bevétele 300 millió forint körül volt. 2018-ban ennek mintegy a tízszeresét, azaz közel hárommilliárdos forgalmat és 300 milliós EBITDA-t ért el a társaság. A Nanushka márka mára 46 országban és 250 üzletben van jelen.