SÁRGACSEKK

Gyor­sul a posta: át­la­go­san 4 perc alatt in­téz­zük el az ügye­in­ket

A posta már nem hi­va­tal: még csúcs­for­ga­lom ide­jén is 7 perc alá tud­ják vinni a vá­ra­ko­zási időt
címkék:

2015 első felében javítottak a tavalyi adatokhoz képest: az ügyfélforgalmat elemezve minden postán a leterheltséghez igazították az alkalmazottak beállítását, azaz akkor nyitnak új ablakot, amikor szükség van rá. Ezzel másodperceket nyernek az ügyfeleknek, ami statisztikai szempontból rengeteg – gondoljunk csak az úszó világbajnokság eredményeire. 

Július végén az ügyfelek 80 százalékát már 7 percen belül szolgálták ki, egy csekkbefizetést pedig 3,5 percen belül tudunk elintézni. A posta évente 170.000.000 ügyfélkontaktot, azaz levél- és csomagfeladást, csekkbefizetést, biztosítást és hasonló ügyeket bonyolít le: ezt nézve valóban megsüvegelendő a 7 perces eredmény.

A Magyar Posta egyébként is halad a korral: egyre több szolgáltatásukat lehet neten keresztül igénybe venni vagy okostelefonról lebonyolítani. 

címkék: