SHOWBIZ

Szelfi­zés­sel se­gít­he­tik a fesz­ti­vá­lo­zók az au­tiz­mus­sal élő­ket

Idén nyá­ron is se­gít­he­tik a fesz­ti­vá­lo­zók az Út a Mo­so­lyért Ala­pít­ványt azzal, hogy az #együtt­azau­tis­tá­kért hash­tag­gel posz­tol­ják a fesz­ti­vál­él­mé­nye­ik­ről ké­szült fo­tó­i­kat a kö­zös­ségi mé­di­á­ban.
  • Szerző: ripost

A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdette népszerű jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány. A Telekom VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói rendkívül egyszerűen, mindössze az eseményen készült fotóik feltöltésével segíthetik az alapítvány aktuális célkitűzését, az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozását.Nagyon fontos, hogy a fényképeket az #együttazautistákért hashtaggel megjelölve osszák meg a közösségimédia-felületeken, mert így, a MOL felajánlásának köszönhetően, minden egyes kép után 500 Ft adományban részesül az alapítvány.

Az Út a Mosolyért Alapítvány jelenlegi célkitűzése az első Autista Krízis Ház és Oktatóközpont létrehozása. A központban szakszerű és hatékony segítséget tudnak majd nyújtani a súlyos autizmussal élő személyeknek és családjaiknak, valamint tanulási, tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára, a Heim Pál Gyermekkórház, az Autisták Országos Szövetsége és az Autizmus Általános Iskola munkatársainak szakmai közreműködésével.

„Az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját.Ezért is számítunk tehát rájuk, hogy idén a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról.

Elhatároztuk, hogy az idén is biztosítjuk számukra ezt a támogatási lehetőséget, a MOL-nak pedig ezúton is nagyon köszönjük, hogy minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal járul hozzá céljaink megvalósításához

– nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia, a kiemelten közhasznú Út a Mosolyért Alapítvány elnöke.