TESTFACTOR

Fe­szes com­bo­kat sze­ret­nél? Ez a 7 gya­kor­lat cso­dákra képes

Jön a jó idő, ha­ma­ro­san le­ke­rül a nők­ről a nad­rág. Még nem vagy el­késve, hogy edzeni kezdj, és meg­for­máld egy ki­csit a comb­ja­i­dat. Mu­tat­juk hozzá a leg­szu­pe­rebb gya­kor­la­to­kat!

Észre sem veszed és itt a meleg, hamarosan lekerülnek még a harisnyák is a lábról. Nincs is annál szebb,mint amikor egy nőnek szép combjai vannak. Ideje elkezdened a mozgást, mutatunk néhány egyszerű, de hatékony gyakorlatot, hogy te is felvehesd a miniszoknyát. Végezd el egyenként 30 mp-en keresztül, minden nap, ne add fel!

1. Lábhajlítás álló helyzetből

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Terpeszállásban hajlítsd be mindkét térded, közben a karjaidat is hajlítsd be párhuzamosan a testeddel.

2. Hátralépés hajlított, váltott lábbal

Álló helyzetből lépj hátra váltott lábbal úgy, hogy hajlítsd be a térdeidet, a testsúlythelyezd középre. A karjaidat hajlítva tartsd a tested mellett.

3. Kitörés jobb oldalra

Álló helyzetből végett kitörést jobb oldalra, és hajlítsd be a jobb térded. Kezeidet rakd csípőre.