FITTFAZÉK

Felejtsd el a hizlaló kenyeret, ropogós karfiolszendvics az új csoda

Tökéletes társ a diétában! Így fogyaszd a szendvicset ebédre! Könnyû, ropogós, alig van benne szénhidrát. Ismét tarol a karfiol!

Ez az alacsony szénhidráttartalmú szendvics nem csak egyszerűen elkészíthető, ízletes, de még a szemnek is csábító. Ha, diétázol, ebédre teljes nyugalommal fogyaszthatod.

ROPOGÓS KARFIOLSZENDVICS

Hozzávalók:

  • 1 kis fej darált karfiol (kb. 3 csésze )
  • ½ csésze reszelt mozzarella sajt
  • 1 db tojás
  • oregánó
  • fekete bors

A töltelékhez:

  • 6 ek. paradicsomszósz
  • ½ csésze mozzarella sajt
  • csipet só

Így készítsd:

1. Melegítsd elő a sütőt 220 fokra.

2. Szedd szét a karfiolt apró virágokra, és konyhai robotgéppel apró darabokra daráld le. Majd egy tálban 8 percen át melegítsd a mikróban.

3. Helyezd törlőkendőbe a karfiolokat, és jól csavard ki őket, hogy eltávolítsd a nedvességet belőlük.

4. Add a karfiolhoz a tojást, a mozzarellát, és a fűszereket. Majd jól keverd össze.

5. Sütőpapírral kibélelt tepsiben terítsd el szépen, és készíts kerek formákat a masszából.

6. Előmelegített sütőben süsd a tésztát 10 percen keresztül.

7. Rakd bele a tölteléket (paradicsomszósz, mozarella, só).

8. Hajts félbe a szendvicseket és süsd további 10 percen keresztül.

Jó étvágyat!