MANI

Óri­ási újí­tás jön a Fa­ce­boo­kon, ennek te is örülni fogsz

A fej­lesz­tők igye­kez­nek jobbá tenni az él­ményt, így végre azt fog­juk látni a hír­fo­lyam­ban, amit sze­ret­nénk.
  • Szerző: Ripost

Mark Zuckerberg minden erejével azon van, hogy kollégáival „megjavítsák a Facebookot”. A saját profilján jelentette be, hogy jelentős változás érkezik a hírfolyamba a következő hónapokban: még több posztot fogunk látni a barátoktól és családtagoktól, ezzel szemben kevesebb tartalom kerül elénk vállalatoktól, kiadóktól és márkáktól.

A Facebook-vezér elmondása szerint ezzel szeretnék arra bátorítani a felhasználókat, hogy többször reagáljanak azokra a posztokra, amiket látnak. Azt feltételezik, hogy az emberek hajlamosabbak azokhoz dolgokhoz kommentálni, amik ismerőseiktől származnak, mint a különféle cégek bejegyzéseihez megjegyzéseket fűzni.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A közösségi oldal fejlesztőinek sejtése szerint a változás hatására az emberek kevesebb időt töltenek majd az oldalon, ám ez az idő értékesebbé válik.

Ez viszont rossz hír lehet a cégeknek, akik erőteljesen támaszkodnak a facebookos elérésre. A hirdetőknek sem jó, hogy a felhasználók kevesebb ideig böngésznek, mert kevesebb idő alatt kevesebb reklámot láthatnak, így pedig a bevétel is csökkenhet.