kulcsár edina
Jakupcsek Gabriella lett az egyik telefonos cég új reklámarca, de vajon hány évtizeddel korábbi a fotó, amirõl õ mosolyog ránk megállókszerte? Vagyis hány évtizedet fiatalítottak rajta a kreatívok némi utómunkával? Tippünk szerint nagyjából 20 év a különbség valóság és látszat közt.
Hihetetlen, Jakupcsek Gabriella, aki biztosan nem kérte ezt a fajta fiatalítást, alig hasonlít önmagára. Ezzel a húzással éppen a célt nem éri el a cég, hiszen a villamosról nézve csak annyit látunk, hogy a terméket és szolgáltatást reklámozó hölgy hasonlít valakire. Ad ugyan némi támpontot az öles betűkkel felírt név, de pusztán arra jó, hogy feltegyük magunknak a címben említett kérdést.
Az 53 éves műsorvezető retusálás nélkül is remekül néz ki.
Így talán hitelesebben festene abban a bizonyos kampányban is...