INSIDER

Válaszolt a Posta: Ezért nem érkeznek meg a leveleink és csomagjaink

Egyre többen panaszkodnak a postára: hiába van otthon a címzett, csomag helyett csak értesítést kap a postaládájába. Van, aki még azt sem.
  • Szerző: Ripost

„Még január végén rendeltem egy alkatrészt Angliából, helyette február 7-én jött egy január 22-re dátumozott papír, hogy nem sikerült kézbesíteni a csomagot. Az autós cég futárdíjért cserébe újraküldte a visszapostázott csomagot, mely így 3 nap alatt megérkezett” – mesélte a %%-nak a Gyöngyösön élő Dávid.

Egy battonyai férfi a villanyszámláját nem kapta meg. Felhívta a szolgáltatóját, ahol közölték, nem csak a számlát küldték ki neki hetekkel ezelőtt, de azóta egy fizetési felszólítást is.

A %% megtudta: a fővárosban sem jobb a helyzet. Van, hogy a lépcsőházban hagyják a küldeményeket egy kupacban, de olyat is hallottunk, hogy a házszám stimmelt ugyan, de a szomszédos utcában rakták le a küldeményt.

A %Ripost%-nak név nélkül nyilatkozó kézbesítő szerint túlterheltek.

Van, hogy egy postásnak 3-4 postásnyi területet kell kiszolgálnia, mert emberhiány van, sokan otthagyják a céget

– árulta el. Az ügyben a Magyar Postát is megkerestük.

„Postásainknak a közönséges küldeményeket a postaládákba kell betenniük, míg a könyvelteket a címzettnek kell átadniuk. Ha nincs otthon senki, akkor értesítőt hagynak, a rosszul címzett küldemények viszont nehezítik a munkát. Jelenleg 9300 kézbesítőnk dolgozik, a kézbesítőhiányt átszervezéssel és helyettesítéssel próbáljuk megoldani” – hangzott a nem túl megnyugtató válasz.