TESTFACTOR

Ez a gya­kor­lat az in­te­ge­tő­háj gyil­kosa: Ta­vaszra szu­per­forma

Ha­ma­ro­san le­vált­juk a té­li­ka­bá­tot, jön­nek a pul­csik, a pólók és az uj­jat­lan blú­zok, így ideje meg­sza­ba­dulni az in­te­ge­tő­háj­tól! Nem kell drága kon­di­bér­le­tet vál­ta­nod, mind­össze ezt a né­hány po­fon­egy­szerű gya­kor­la­tot kell el­vé­gez­ned!

Eszméletlen makacs a karon lerakódott háj, főleg a nők számára: ugyanis a szervezetük lassabban égeti a zsírt, mint a férfiaké. Azonban nem lehetetlen megszabadulni tőle. Néhány egyszerű, rövid gyakorlat is elég az integetőháj eltüntetéséhez.

TRICEPSZ ERŐSÍTÉS

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Kiinduló helyzet:

Térdelj le a talajra. Igazítsd térded alá a gumiszalagot, és mindkét végét fogd meg úgy, hogy karodat a fejed mögött hajlított könyökkel hátralógatod.

Gyakorlat:

A szalag megfeszítésével emeld mindkét karod a fejed fölé, közben a két ököl összetart. Mindvégig tartsd feszesen a hasizmaidat és egyenesen a hátad. Majd engedd vissza a karod a kiindulóhelyzetbe. Vigyázz, ne engedd, hogy rántson a gumi!

Eközben a címlapon

Ismétlés: 4X20

Fotó: YouTube

FESZESÍTÉS SÚLYZÓVAL

Kiinduló helyzet:

Mindkét kézben súlyzóval oldaltartás.

Gyakorlat:

Az első körben lefelé nézzen a tenyered, úgy végezz apró körzéseket; 10 darabot.

Ezután ereszd le a karod, majd a következő emelésnél felfelé mutasson a tenyered, és csinálj tíz körzést a másik irányba. Ügyelj rá, hogy a súlyzók a mindvégig vállmagasságban maradjanak.

Ismétlés: 4x10

OLLÓZÁS

Kiinduló helyzet:

Emeld oldaltartásba mindkét karodat, mindkét tenyered lefelé nézzen.

Gyakorlat:

Emeled a mellkasod elé mindkét kezed úgy, hogy a két kézfej egymás fölött keresztezze egymást, majd húzd vissza a karodat a kiinduló helyzetbe. Fontos, hogy a mozdulatban mindvégig nyújtva maradjon a kar.

Ismétlés: 4X30 másodperc, folyamatos ollózással

Végezd el minden nap a néhány perces gyakorlatokat, és tavasz végére búcsút inthetsz a karhájnak!

A fejlődés érdekében idővel növelheted a sorozatszámot, illetve a szériaszámot is! Fontos, hogy a terhelés ne hirtelen, hanem  fokozatosan legyen egyre nagyobb! HAJRÁ!