TESTFACTOR

Ettől az 5 gya­kor­lat­tól lesz nyá­rig szép for­más a fe­ne­ked

A strand­sze­zonra még várni kell, de ezek­kel a gya­kor­la­tok­kal for­mássá va­rá­zsol­ha­tod a pop­si­dat! Ha lát­vá­nyos vál­to­zást kí­vánsz el­érni, vesd be eze­ket a szu­per­ha­té­kony moz­du­la­to­kat!

Hamarosan itt a bikiniszezon, hozd magad formába! Legyen a popsid formás még nem késő elkezded az edzéseket! Induljon a napod néhány hasznos gyakorlattal. Meglásd a kedved is jobb lesz, és a feneked is feszes.

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Néhány hasznos tanács:

  • ébredés után igyál meg két pohár vizet
  • mielőtt belekezdesz a gyakorlásba 2 percet szánj a bemelegítésre
  • minden nap végezd a gyakorlatokat, 1 nap pihenőt viszont adj magadnak a héten
  • minden gyakorlatot végezz az első héten 1 percen keresztül, majd a második héten 1,5 percig, juss el a saját tempódban napi 2-3 perc mozgásig gyakorlatonként. Az eredmény magáért fog beszélni!

1. Guggolás

Végezd a guggolástvállszélességnél kicsit szélesebb terpeszben, egyenes háttal. Segít, ha közben egy pontra összpontosítasz.

2. Guggolásban rugózás

Rugózásnál tartsd a hátad egyenesen, és ne emelkedj fel álló helyzetbe. Gyorsíts az előző gyakorlathoz képest a tempón, figyelj a légzésedre közben.