FITTFAZÉK

Erre a di­é­tás reg­ge­lire kap­tak rá a nők: Re­pül­nek le­felé a kilók

A nagy ro­ha­nás­ban nincs időd egész­sé­ges reg­ge­lit ké­szí­teni? Mit szól­nál, ha ott várna ké­szen a hű­tő­ben? Este öt perc munka, egy éj­szaka pi­he­nés, és máris ké­szen van a leg­újabb, ki­ló­csök­kentő reg­geli zab­kása.

Az új reggeli a tengerentúlról érkezett hozzánk, ott Overnight Oats, szabad fordításban egyéjszakás zabpehely a neve. Az elkészítése pedig nem is lehetne egyszerűbb: egy adag zabpelyhet összekeversz kétszer ennyi tejjel vagy növényi tejjel, esetleg joghurttal, és ízesíted. Kerülhetnek bele olajos magvak, chia-mag, méz, mazsola vagy aszalt gyümölcsök. Az alaposan összekevert hozzávalókat tedd egy zárható üvegbe, és pihentesd egy éjszakát a hűtőben.

Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay

Reggel annyi a dolgod, hogy elővedd, és ha szereted, akkor tegyél hozzá egy kis friss gyümölcsöt. Ha fehérjében gazdag diétát folytatsz, vagy sportoló vagy, kerülhet bele még egy kis túró is. A meleg reggelihez pedig elég a mikróba tenni az egészet - kivéve, ha joghurttal készült, nehogy csomós legyen a végeredmény.

EZT OLVASTAD MÁR?
Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay

Az állagával is kísérletezhetsz, attól függően, hogy a hígabb, vagy a sűrűbb zabkását szereted jobban. Kevés tejjel és nagyszemű zabpehellyel készítve sűrűbb lesz az állaga, míg több folyadékkal és finom szemű zabpehellyel lágyabb, hígabb.