TESTFACTOR

2 hét, és bom­bázó le­szel! Min­ta­ét­rend a szu­per bi­kini-alak­hoz, íz­le­tes fa­la­tok­kal

Ezzel az ét­rend­del könnye­dén meg­sza­ba­dul­hatsz a ki­lók­tól, és me­sé­sen nézel ki majd a stran­don.

Visszavonhatatlanul megérkezett a strandszezon, hivatalosan is kezdetét vette a nyár! Még messze nem késő formába lendülnöd, megszabadulnod némi feleslegtől, és karcsúbbá válnod!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Fogyásodat jelentős részben táplálkozásod határozza meg. Ahhoz, hogy leolvadjanak rólad a kilók, mindössze néhány fontos szabályt kell betartanod:

  • rendszeresen étkezz, naponta 5 alkalommal

  • fogyassz sok vizet, esetleg gyógyteát

  • került a finomított szénhidrátot

  • mértékkel és egészségesen táplálkozz

Ha ezeknek eleget teszel, akkor nem marad el a kívánt hatás! És hogy még tökéletesebb legyen a végeredmény? Tornázz, esetleg kezdj el kocogni, hogy izmaid is tónusosabbá váljanak.

fotók: instagram
fotók: instagram

Mintaétrendünkben összeállítottunk 5 napra való reggelit, ebédet és vacsorát. Ezeket tetszőlegesen párosíthatod és variálhatod a 2 hét alatt. Esetleg tovább is gondolhatod, ha kedved támad hozzá. Ne feledkezz meg a tízórairól és az uzsonnáról sem! Íme néhány ötlet ezekhez:

  • natúr joghurt málnával
  • alma
  • 1 nagy marék eper
  • 10 dkg sajt
  • 10 deka tökmag és/vagy napraforgómag
  • 2 szelet kétszersült

Most pedig lássuk a recepteket és a mintaétrendet! LAPOZZ!