TESTFACTOR

El­múl­tál 40? Akkor ez a 6 trükk biz­to­san segít le­fogyni

Egyál­ta­lán nem tör­vény­szerű, hogy 40 év fe­lett meg­híz­za­nak a nők! Csak né­hány ap­ró­ságra kell oda­fi­gyelni, de mindez egy­ál­ta­lán nem nehéz. Most el­árul­juk a tit­kot, hogy mivel tudod vissza­nyerni régi ala­ko­dat! Hajrá!
címkék:

A 40. életévünk után már sokkal könnyebben szaladnak fel ránk a kilók, annak ellenére, hogy igazából nem étkezünk másképp, mint eddig és nem sok minden változik az életvitelünkben sem. Ilyenkor a csökkenő ösztrogén szint alatt  már elkezdődhet a menopauza, ami teljesen megváltoztathatja az anyagcserénket. A nők jelentős részénél kialakulhat az inzulinérzékenység is, amit érdemes egy vérvizsgálattal ellenőrizni.

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ahhoz, hogy a hirtelen feljött kilóktól megszabadulj fontos néhány tanácsot megfogadni.

1. Csökkentsd a napi bevitt kalória mennyiséged

Fotó: 123RF

Számold a napi bevitt kalóriákat, és 400-500 kalóriával egyél kevesebbet mint eddig.

2. Válogasd meg, mit eszel

Ahhoz, hogy heti 1-2 kg-tól megszabadulj, érdemes valamilyen számodra megfelelő diétát követned. Egyél több zöldséget, és kevesebb direkt szénhidrátot.

3. Sohase koplalj

Fotó: 123RF

Az étkezések kihagyása rontja az anyagcseréd, sohase hagyd ki az étkezéseket, mert bármikor meg van az esélye annak, hogy összeomlik a cukorháztartásod és megeszel bármit, ami a kezed ügyébe akad.

4. Növeld a bevitt fehérje mennyiséget

A megfelelő izomzat megtartásáért most még fontosabb a minőségi fehérje bevitel a szervezetedbe. Ezek lehetne csirke, hal, tojás, joghurt, stb.

Eközben a címlapon

5. Minden nap egyél természetes zsiradékot

A napi étkezésedből nem maradhat el a dió, az avokádó vagy az olíva olaj. Alapvető szükséglete a szervezetednek a fogyáshoz, de ne vidd túlzásba ezek fogyasztását sem, 1,5 evőkanál olíva, 1/2 avokádó vagy 2 evőkanál dió a megengedett mennyiség.

6. Mozogj rendszeresen

Fotó: 123RF

A kezdeti napi 30 perc mozgást érdemes rendszeressé tenni, de ne ragadj meg ennél, a napi 10.000 lépés az alapja ennek. Ehhez kapcsolódik a heti 4-5 alkalmas zsírégetés a számodra legmegfelelőbb módszerrel.

A fenti tanácsok betartásával, hidd el fitt és karcsú tudsz maradni, ha most a negyedik x-en túl már sokszor túlsúlyosnak érzed magad.

címkék: