HŰHA

Egy ma­gyar lányra fi­gyel a világ: Szé­dü­le­tes öt­le­te­i­vel tarol a neten

Na­nush­kát a leg­na­gyobb sztá­rok is imád­ják, rá­adá­sul az Ins­tag­ra­mon is meg­őrül­nek érte.
  • Szerző: Ripost
Fotó: Markovics Gábor

A magyar divatmárka, Nanushka vezeti a Magyar Insta Brandlistát több mint 210 ezer követővel a The Million Roses és a KFC előtt – derül ki a iStory.hu weboldal által összeállított toplistából.A Sándor Szandra által alapított márka nemcsak a divatvilágban, de az Instagramon is megállíthatatlanul növekszik. 2018 januárja óta megháromszorozta követőinek számát, így jelenleg már több mint 210.000 követővel rendelkezik.

A márka Instagram-stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imidzsébe tökéletesen passzoló influencer tartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influencerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat.

EZT OLVASTAD MÁR?

„Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra – mondta Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója és tervezője. A siker nem véletlen, hiszen olyan világsztárok viselik Nanushka ruháit, mint például Hailey Bieber, Katy Perry vagy Amber Heard.