kulcsár edina
Majkával való szakítása után a rapper jobb helyzetbe került, mint valaha, megnõtt a reklámértéke, és ezért elhalmozzák munkákkal.
Curtis reklámértéke megnőtt, tévéműsorokba hívják nem kevés gázsiért, hamarosan a TV2 és a Viasat 3 műsoraiban is látható lesz. Emellett egy menő étterem reklámarca lett, sorra adja a szólókoncerteket, egykori csapata, az Újpest pedig a gálameccsére is elhívta sztárfellépőnek.
A szponzori felkérések egyre csak nőnek, a rapper pedig nem bánkódik, úgy véli, ez egy új időszak kezdete.
"Õ a nép gyermeke, egy közülünk, legalábbis így láthatják a rajongók. Mivel ennyit szerepel mostanában a neve a médiában, kiváló reklámértékkel bír. Azon cégek számára, amelyeknél az etikai kódex nem túl szigorú, tökéletes arc most. Tipikusan néha megbotló, de szerethető figura. Ha ügyes, ezt a kellemetlen helyzetet az előnyére tudja fordítani, és hosszútávon nyerhet a botrányon" - mondta el a Blikknek Manhalter Dániel médiaszakértő.
A lap kereste a rappert, ám ahogy eddig sem, úgy ezúttal sem kívánt nyilatkozni a botrányról.