DIÉTA

Csak a ke­ze­det fi­gyeld, máris könnyen le­fogy­hatsz

Ren­ge­teg di­é­tán vagy túl és még min­dig ugyan­ott tar­tasz, ahon­nan el­in­dul­tál? Szám­ta­lan pró­bál­ko­zás után, íme egy hasz­nos ötlet, ami vég­le­ges meg­ol­dást kínál, hogy végre elérd ál­maid alak­ját. Hívd se­gít­sé­gül a ke­ze­i­det.

Ha fogyni szeretnél, nem kell lemondanod kedvenc ételeidről és önsanyargatásba sem kell kezdened. Az egészséges fogyás titka egyes szakemberek szerint valójában csak az elfogyasztott mennyiségen múlik.

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

A modern kor embere ugyanis majdnem mindig túleszi magát, a nagy választék miatt. Mutatunk egy módszert, ami segít megtudni, hogy az étel, amit megeszel, az megfelel-e neked vagy sem. Amennyiben nem szeretnél változtatni az ételeken, változtatni kell a mennyiségen. Jót fog tenni az alakodnak. Rengeteg energiád fog felszabadulni, nem kell a szervezetednek folyamatosan az emésztéssel foglalkoznia.

Íme a kézdiéta alappillérei:

1. Zöldség

Kulcsold össze a két tenyeredet és a két markod így megmutatja, mennyi zöldségre van szükséged.

2.  Szénhidrátok

Félmaroknyi rizs, kásaféle, tészta, vagy kenyér a napi adag.

3. Gyümölcs

Fotó: 123RF

Öklödnek megfelelő mennyiségű gyümölcsöt kell minden nap elfogyasztanod.

Eközben a címlapon

4. Hús

Napi adagnak annyi is elég a szervezetedben, mint amekkora a tenyered, ha belehelyeznéd a húst, ne lógjon túl a tenyereden.

5. Vaj, állati eredetű zsiradék

Mutatóujjad első ujjperce megmutatja, mennyi zsiradékra van szükséged.

A mérőeszköz a saját kezed, oszd szét a napi adagot háromszori étkezésre. Reggelire, ebédre és vacsorára.