INSIDER

Bot­rá­nyos ál­la­po­tok a 4-6-os vil­la­mos­vo­nal fel­újí­tása után

Az is­ko­la­kez­désre si­ke­rült át­adni a for­ga­lom­nak Eu­rópa leg­for­gal­ma­sabb vil­la­mos­vo­na­lát, a bu­da­pesti 4-6-os vo­na­lát. De a mun­kák után el­ké­pesztő ál­la­po­tok ma­rad­tak a meg­ál­lók­ban.

Mindenki örült, hogy sulikezdésre újra járnak a villamosok a budapesti nagykörúton, csökkent a dugó és nem kell pótlóbuszozni. De amikor végigjártuk a megállókat, elképesztő, balkáni állapotokat találtunk a Blaha Lujza teret leszámítva az összes felújított megállóban.

Fotó: Keller Mátyás
EZT OLVASTAD MÁR?

Hiányoznak a korlátok, a kukák, kiállnak a kockakövek, mocskosak a járdák – mintha csak félkész lenne az egész. Megkérdeztük a BKV Zrt.-t, hogy hogy lehet ez, és azt válaszolták:  „szeptember 30-ig folynak még a villamosforgalmat nem akadályozó, befejező munkálatok. A hiányzó, sérült korlátok pótolva lesznek.”

Fotó: Keller Mátyás

Ennek örülünk, reméljük, hogy tényleg így lesz, de a kérdés akkor is feltehető: hogy lehet ilyen trehány módon otthagyni a munkaterületeket? Mert sok esetben nem csak arról van szó, hogy még nem fejezték be a munkát, hanem arról is, hogy minősíthetetlen színvonalú a munka, amit végeztek, vagy nem törődtek a biztonsággal: a tessék-lássék felrakott szalagok az úttest és a járdasziget között, a kiálló kockakövek iszonyú igénytelenségre utalnak. Amellett, hogy életveszélyesek így a megállók, szégyelljük magunkat Magyarország nevében is, hogy így néz ki az ország legforgalmasabb villamosvonala…

Fotó: Keller Mátyás