INSIDER

Biz­ton­sá­go­sabb lesz az au­tó­pá­lya-mat­rica vá­sár­lás

Áp­ri­lis­tól két­szintű ügy­fél hi­te­le­sí­tést vezet be a Nem­zeti Út­díjfi­ze­tési Szol­gál­tató (NÚSZ) Zrt. a web­ol­da­lain bank­kár­tyás au­tó­pá­lya-mat­rica vá­sár­lá­sok­nál.

A tájékoztatás szerint az újítást az ügyfelek biztonsága és az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében vezetik be.

A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ weboldalain az internetes vásárlás idejét.

EZT OLVASTAD MÁR?

A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra.

Az autós a már megszokott kártyaadatok mellett ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein a vásárlást. Felhívták a figyelmet arra, hogy a vásárlóknak ellenőrizniük kell a kártyakibocsátó bankjuknál megadott telefonszámukat, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.