LEHÚZÁS

Áll a bál a nép­szerű cso­ko­lá­dé­gyártó körül!

A Tob­le­rone ra­jon­gók ki­akad­tak, ami­ért a cég egyik nap­ról a má­sikra a dup­lá­jára nö­velte a cso­ki­há­rom­szö­gek kö­zötti ré­se­ket.
  • Szerző: M.M.

Súlycsökkentéssel próbálja meg a veszteségét optimalizálni a Tobleronét gyártó Mondelez. Nem az első cég, aki váratlanul farag le valamelyik népszerű termékének tartalmából.

Általában ezt a spórolási szokást szokták választani a multik, mert a hirtelen áremelés jobban szemet szúr az átlagos fogyasztónak. Ebben az esetben ez visszafelé sült el.

Először Angliában dobták piacra megnövelt hézagokkal a nagy kedvenc Tobleronét, de nem várt indulatokat váltott ki a változás.

Ilyen volt:

A legtöbb csokirajongónak nem is az a baja, hogy kevesebb alapanyag van a dobozban, hanem az, hogy egész egyszerűen ronda lett az új csokoládé. Nem értik, miért kellett egy 108 éve jól megszokott terméket így elcsúfítani. 

A kommentelők egy része a nemzeti konzultációt hiányolta a változtatás kapcsán.

És ilyen lett az új Toblerone. 

Magyarországon még a megszokott kiszerelés kapható, nem tudni, hogy más országokat is érint-e a változtatás.