FITTFAZÉK

A leg­fi­no­mabb bög­rés om­lett a mik­ró­ból! Ezzel jól indul a reg­gel

In­dul­jon a napod egy jó kez­dés­sel, gyor­san el­ké­szít­hető, fe­hér­je­dús, szén­hid­rát­sze­gény to­jás­reg­ge­li­vel! Így rakd a to­jást a mik­róba!

Te is szereted a gyorsan, egyszerűen elkészíthető, fehérjedús, ám szénhidrátszegény reggeliket? Ez a tojás nem csak egészséges, hanem a diétába isbeilleszthető, és szuper finom is. Ráadásul, ha ezzel a rántottával indítod a reggelt, a nap hátralévő részében is kevésbé leszel éhes. A fűszerezése pedig az ízlésedre van bízva. Rakhatsz bele a maradék sonkából, kolbászból, szalonnából, akár reszelt sajtból is. Mindenképpen próbáld ki, nem fogsz csalódni benne! Mutatjuk, hogy készítheted el.

Fotó: Pinterest
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Hozzávalók: 1 személyre (300 kcal)

  • 2 tojás
  • 1 evőkanál víz
  • só, bors

Választható:

  • apróra vágott zöldpaprika
  • apróra vágott hagyma
  • apróra vágott sonka
  • apróra vágott szalonna
  • reszelt cheddar sajt

Így készítsd el:

1. Fogj egy mikróba rakható bögrét. Verd fel a tojásokat és rakd a bögrébe.

2. Adj hozzá egy evőkanál vizet. Villával keverd össze.

3. Sóval és borssal ízesítsd. Add hozzá az ízlésed szerint választott hozzávalókat.

4. 1-2 percig rakd be a mikróba, amíg a tojások meg nem sülnek.

Eközben a címlapon

Jó étvágyat!