TESTFACTOR

7X2 perc na­ponta, és jön a bom­ba­forma: A leg­szu­pe­rebb ta­vasz­váró edzés­terv

Olyan edzés­ter­vet ál­lí­tot­tunk össze neked, mellyel cso­dás ha­tást ér­hetsz el!

Itt a tavasz! Végre lekerülnek rólunk a vastag pulcsik és a pufi dzsekik, ideje hát, hogy a pluszkilóktól is megszabaduljunk. Vagy legalábbis újra formába hozzuk magunkat. Most egy komplett edzéstervet állítottunk össze neked. Ébreszd fel az izmaid a téli álomból! Legyél fitt, energikus, és nézz olyan elégedetten a tükörbe, mint még soha! Vágj bele és már néhány hét múlva érezni fogod a gyakorlatok áldásos hatását!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. KARDIO

Bemelegítésként mozgasd át a tested, pörgesd fel a pulzusod, és nyerj igazi lendületet a feladatokhoz!

Állj széles terpeszállásba, hajlítsd be a térded, a sarkad enyhén emeld meg, és taposs 1 percen át olyan gyorsan, ahogy csak bírsz!

Ezután hajlítsd be az egyik térded, dőlj rá a kezeddel, miközben nyújtva marad a törzsed, ellentétes tenyereddel érintsd meg a talajt, a másik lábad pedig hagyd nyújtva. Ebből a pozícióból ugorj át fordított alapállásba 1 percen át, méghozzá így:

Jöjjenek a testrészek egyenként! LAPOZZ!