TESTFACTOR

7 gya­kor­lat, napi 10 perc, és nyárra el­tű­nik a has­háj

Már most ér­de­mes el­kez­deni a napi 10 per­ces edzést. Ki­tartó mun­ká­val el­tű­nik a has­há­jad. Mire elő­ka­pod a bi­ki­nit, tel­je­sen meg­vál­to­zik az ala­kod! Hajrá!

Mutatunk 7 gyakorlatot, melyeket, ha naponta 10 percen keresztül végzel, akkor nyárra eltűnik a hashájad. A változást már pár hét után látni fogod, de fontos a kitartás és a rendszeresség. Mi szurkolunk neked! Az első hat gyakorlatot csináld naponta 1,5 percen keresztül, a plankot pedig tartsd meg fél percig minimum. A képeken látható mozdulatok magukért beszélnek!

1. Figyelj arra, hogy a bokaérintéseket 90 másodpercen keresztül folyamatosan úgy végezd, hogy ne rakd le közben a hátad! A felső hasizom feszüljön meg!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

2. Húzd fel az ellentétes térded és hajlítsd az ellentétes könyököd. Fontos, hogy a mozgás közben ne tedd le a lábad a földre.

3. Hajolj fel a két hajlított lábad közé, emeld meg a vállaidat, de nem kell teljesen felülnöd!