Létrehozva: 2018.10.16.

5 tuti tipp Alsó-Ausztriába utazóknak

Alsó-Ausztriában az õsz természetesen a borról és a házias osztrák ízek élvezetérõl szól, ám ha úgy döntünk, hogy az aktív pihenést választjuk, a régió akkor sem okoz csalódást. Íme 5 tipp a tökéletes õszi kikapcsolódáshoz.

Kerékpárral kényelmesen

Alsó-Ausztriában számos helyen bérelhetünk e-bike-ot. A kerékpározás így jóval kímélőbb, hiszen akkumulátorral hajtott motorok egészítik ki a lábunk teljesítményét. Az útvonalak mentén található e-kerékpár és e-mountainbike kölcsönző- illetve töltőállomások pedig gondtalan örömöket ígérnek. Ha elkötelezettek vagyunk az elektromos járgány mellett, akkor akár utazási csomagot is foglalhatunk magunknak, ami a bringabérlés mellett szállást, étkezéseket, valamint további élményutakat, belépőket és borkóstolókat is tartalmaz. Ilyen például az Ybbstal-kerékpárút, a mostvierteli kerékpárút-hálózat fénypontja, ahol a Duna közvetlen közelében tekerhetünk. Egy kétnapos út fejenként kevesebb mint 50 000 forinttól foglalható!

A kultúra szerelmeseinek

Ha a szépművészet iránt érdeklődünk, akkor a Nitsch és Kokoschka múzeumokat, vagy épp Egon Schiele szülőházában készült kiállítást is választhatjuk. Ha a műszaki örökség világában merülnénk el, biciklimúzeumot, old timer múzeumot és olajmúzeumot is találunk Alsó-Ausztriában. A régió szintén híres a várairól és a kastélyairól. A XII. századi, Texingben található Plankenstein vár például igazi gyöngyszem. Ahol korábban lovagok gyűltek össze, ma szállodai szobákat találunk, valamint árkádos udvart és kápolnát, mely esküvők és ünnepségek színhelye. Szintén különlegesek az Aggstein várromok, melyek háromszáz méterrel a Duna felett helyezkednek el, közvetlenül a folyóparton, csodás kilátással.

Ha úgy döntünk, megpihenünk az aktív kikapcsolódás közben, nem csalódunk majd az osztrák borokban és gasztronómiai különlegességekben sem – csípjük el a borősz rendezvénysorozatának valamelyik izgalmas programját!

Izgalmas helytörténet, nem csak felnőtteknek!

Natúrparkok, skanzenek és autentikus falumúzeumok sora vár bennünket, ha úgy döntünk, hogy egy kis helyi színt csempésznénk utazásunkba. Ellátogathatunk a St. Pöltenben található Niederösterreich Múzeumba, mely áttekintést nyújt az alsó-ausztriai történelmi, kulturális és természeti kincsekből. Ha kisgyerekkel látogatunk ide, különösen ajánlott megismerni ezeket a programokat! Ha benézünk a niedersulzi falumúzeumba, bepillantást nyerhetünk elődeink életének és munkájának világába. Restaurált műhelyek, gazdasági- és lakóépületek, kézművesek repítenek minket a múltba.

Ne bíbelődj a szervezéssel, válogass a kész ajánlatok között!

Ha úgy döntünk, minden erőnkkel a pihenésre koncentrálunk, Alsó-Ausztriában ezt is megtehetjük. Pénztárcánkhoz igazodva választhatunk a legkülönfélébb kész ajánlatok közül. Akár kerékpárutunkat választanánk ki, akár túrával egybekötött élménycsomagok közt válogatnánk, Alsó-Ausztria mindezt készen nyújtja számunkra.

A gyerekek garantáltan élvezni fogják

Alsó-Ausztriában éményjátszótér várja a kölyköket Reinsbergben, ahol a gyerekek kecskékkel, szamarakkal, nyulakkal és macskákkal találkozhatnak, a járműparkban pedig kedvükre válogathatnak a gokartok, kerékpárok vagy éppen lábbal hajtós autók között. A közvetlenül a cseh-osztrák határnál található maisseni Märchenhotel, azaz mesehotel egy igazi gyerekparadicsom tündérekkel, boszorkányokkal, lovagokkal, Csipkerózsikával és Aladdinnal, kincskereséssel a mesekertben és óriások utáni kutatással! Ha Seefeld-Kadolzba látogatunk, az Eselsmehlben, egy egykori malomban szállhatunk meg, ahol saját készítésű kenyeret süthetünk, míg a srácokra belső tekepálya és fedett játszótér vár, ahol akár a falmászást is megtanulhatják.

Ez is érdekelhet

Izraeli rakéta csapást mért Iránra

Budapesti luxusüzletrablás: újabb megdöbbentő fejlemények derültek ki - videó

mindmegette.hu

Megszakad a szív: Vilmos herceg fakanalat ragadott, de közben is feleségéért aggódott

metropol.hu

„Már most jobb Dibusz Dénesnél” - Marco Rossi törheti a fejét a kapusposzton

mandiner.hu

A spanyolok szerint Magyarország már nem tartozik Európához

Veszélybe került Marics Peti karrierje

astronet.hu

Ennek a 4 csillagjegynek bőséget hoz a Bika hava

origo.hu

Óriási sportélmény és show lesz a kanadai hokiválogatott budapesti meccse - videó

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

ripost.hu

Pumped Gabo mindenről kitálalt Aurelióval kapcsolatban

"Ki fog látszani a s*nám" - Kiakadtak a túl szexi ruha miatt az olimpikonok

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos

További cikkek

ÚTISÚGÓ

Filmes élményre vágysz itthon? Ezek a hazai programok viszik az Oscart

ÉLETMÓDI

Locsolkodás szárazon: az alkoholallergia jelei

Megöntözlek rózsavízzel, hogy ne hervadozzál!- Hollywoodi sztárok saját kölnivel

Csak a legokosabbak tudják 32 másodperc alatt megoldani a húsvéti képrejtvényt

ÉLETMÓDI

360 millióért duplex lakása is lehet, és 135 négyzetméteres terasza a belvárosban!

Megszállottan szerelmes vagy a párodba? Lehet, Bovaryné-szindrómád van

Így erősítsd meg otthon a gátizmaidat! Nem csak nőknek!

ÉLETMÓDI

Nem tudsz dönteni az indukciós és a kerámia főzőlap között? Segítünk, melyiket válaszd!