DIÉTA

5 szu­per trükk, és egész­sé­ges lesz a szend­vi­csed

Van úgy, hogy csak egy szend­vicsre jut időd, még akkor is, ha ez nem a leg­ide­á­li­sabb ebéd vagy va­csora. Ám ha be­vetsz pár apró trük­köt, máris egész­sé­ge­sebb lehet a vég­ered­mény.

1. Lekvár helyett pürésíts friss gyümölcsöt cukor nélkül, és ezt kend a kenyérre. Így megspórolsz egy csomó cukrot, viszont nyersz rengeteg vitamint és rostot.

2. Keress valóban teljes kiőrlésű kenyeret, ne érd be a malátával színezett, de valójában finomított, fehér lisztből készült “barna” kenyerekkel.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Fotó: Pinterest

3. Majonéz helyett törj össze egy fél avokádót, és azt keverd a szendvicskrémbe. Így nagyon sok egészséges zsírsavat vihetsz be a szervezetedbe.

4. Egyre több szupermarketben kapható készen humusz, azaz fűszeres csicseriborsókrém. Nemcsak arra kiváló, hogy zöldségekkel mártogasd, hanem szendvicskrémként is nagyon egészséges.

5. A szokásos saláta, uborka, paprika és paradicsom mellett, vagy akár helyett tegyél a szendvicsre roston sült zöldségeket. Új ízélményekre számíthatsz, és tápanyagokban is gazdagabb, változatosabb lesz a szendvicsed.