DIÉTA

5 szu­per ötlet: így hasz­náld a túrót, ha di­é­tá­zol

A túró az egyik leg­jobb alap­anyag, ha di­é­tá­zol, hi­szen szám­ta­lan étel ké­szít­hető be­lőle. Gaz­dag fe­hér­je­for­rás, amit ala­csony szén­hid­rát­tar­talma miatt bün­tet­le­nül ehetsz.
címkék:

A túró nagyszerűen támogatja diétádat, serkenti az anyagcserét, magas fehérjetartalma miatt pedig nagyon jó a csontjaidnak is. Íme, néhány ötlet, hogyan csökkentsd túróval a szénhidrátbevitelt.

Fotó: Pinterest
EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Ha édesre vágysz

Fotó: Pinterest

Adj a túróhoz gyümölcsöket, esetleg kevés zsírszegény tejfölt, érdemes otthon bekeverned, mert így egészen biztosan kimarad belőle a cukor. Amikor rád tör az édesség iránti vágy, fogyaszthatod bűntelenül.

2. Eheted sósan is

Fotó: Pinterest

Keverj a túróhoz fűszereket, vagy medvehagymát. Légy kreatív, kísérletezz saját ízlésed szerint. Reggelire szénhidrátszegény kenyérre  kenheted.

3. Köretnek is szuper

Húsok mellé igen ízletes, köretnek pedig remek a túrós zabtallér.

4. Helyettesítsd a panírt

Fotó: Pinterest

1. Keverj össze 200g sovány túrót, 3db tojás sárgáját, 2 dl tejet, zabpehelylisztet, kis sót, fokhagymát.

2. Verd fel a tojásfehérjéket. Add hozzá a felvert habot a túrós masszához.

Eközben a címlapon

3. A vékonyra vágott hússzeleteket először zabpehelylisztben, majd a túrós masszában forgasd meg.

5. Napközben nasinak

Fotó: Pinterest

Érdemes nyers zöldségek mellé fogyasztani, így megszünteti a hirtelen rád törő éhségrohamokat.

címkék: