TESTFACTOR

2018-ban le­gyél bom­banő: ezek vol­tak 2017 leg­ha­té­ko­nyabb edzé­sei!

Nyerd el iga­zán dögös for­má­dat, nézz elé­ge­det­ten a tü­körbe! Mu­tat­juk, mik vol­tak az év slá­ger­tipp­jei.

Bölcs dolog az újévi fogadalom? Vagy inkább hülyeség az egész? Te mit gondolsz, megéri elhatározásra jutni és változtatni az életviteleden? Mi azt mondjuk: mindegy, hogy újév vagy egy szimpla kis szerda délután, az sem számít, hogy tél vagy tavasz, de a testünkért tenni jó, és ezt az alakunk, az energiánk, az önbizalmunk és a lelkünk is meghálálja!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Akár haladó vagy, akár még kezdő, az biztos, hogy a jó edzésprogramok közül válogatni időigényes és fáradtságos munka. Ezért összegyűjtöttük neked, melyek voltak az idei év legnépszerűbb, leghatékonyabb és legeredményesebb edzéstervei. Így akár máris belekezdhetsz alakod tökéletesítésébe - vagy akár majd január 1-jén, ha inkább csak az újévre tartogatnád.

Szuper popsi, formás hátsó

A legkritikusabb területek egyike egy nőn a feneke. Ráadásul ez egy olyan terület, amit még csak nem is látunk, alig van alkalmunk ellenőrizni - hacsak nem kimondottan ezt nézegetjük a tükörben. Legyen a popsid akár pici, akár méretesebb, akár lapos, akár feszes, mindig lehet tökéletesíteni, és mindig lehet még kerekebbé és dögösebbé formálni.

2017-ben a legsikeresebb programnak erre a 30 napos guggolás-kihívás bizonyult, mely egyetlen hónap alatt vezet igazán látványos eredményre, ráadásul még a kondíciódat és állóképességedet is fejleszti. Kattints erre a linkre, és máris láthatod, mit kell tenned.

A másik szuper befutó pedig egy kifejezetten a fenék formálásához összeállított feladatsor, mely szintén néhány hét alatt fog döbbenetesen átalakítani. Kattints erre a linkre, és máris láthatod, mit kell tenned.

Lapos és feszes has

Persze, hogy a másik érzékeny terület a popsin kívül a has és a derék környéke. Így aztán nem csoda, hogy szeretnéd még szebbé és laposabbá formálni.

Eközben a címlapon

Az idei évben 3 kihívás is nagyon eredményesnek, népszerűnek és hatékonynak bizonyult. Közös bennük, hogy mindegyik a hasfaladra koncentrál, és mindegyik néhány perc befektetéssel már 1 hónap alatt valódi változást okoz.

A plank-kihívás növeli állóképességedet, edzi a hátizmaidat és fejleszti a koncentrációdat, így aztán igazán átfogó programba kezdhetsz bele. Kattints erre a linkre, és máris láthatod, mit kell tenned.

A 30 napos program olyan feladatokat ad, melyek kellő kihívást, mégis elegendő változatosságot nyújtanak ahhoz, hogy élvezni tudd a hatásos edzést. Kattints erre a linkre , és máris láthatod, mit kell tenned.

Fotó: Pinterest

A lapos hasért összeállított feladatsor napról-napra ad sikerélményt és újabb löketet ahhoz, hogy folytasd a megkezdett munkát a gyönyörű hasfalért. Kattints erre a linkre, és máris láthatod, mit kell tenned.

Teljes test

És ne feledkezzünk meg tested többi területéről sem, és teljesen érthető, ha szeretnéd mindenedet átmozgatni, formálni, feszesebbé és izmosabbá tenni. Hogy van-e erre megoldás? Persze!

A program, ami az év legsikeresebbje volt, tartogat bőven kihívást, de ad rengeteg energiát, sikerélményt, fejlődést és eredményt is. Vágj bele, és élvezni fogod! Kattints erre a linkre, és máris láthatod, mit kell tenned.