DIÉTA

10 bom­ba­biz­tos fo­gyó­kú­ra­tipp: meg­szó­lal­nak a si­ke­res di­é­tá­zók

Egy ét­rend­ki­egé­szí­tők­kel fog­lal­kozó brit cég 1000 di­é­tá­zót kér­de­zett meg a si­ke­res fo­gyás tit­ká­ról. Ez volt a 10 leg­jobb tipp­jük.

A felmérés során az 1000 válaszadó mindegyike egy 50 diétás tippből álló listát kapott, amelyen a 10 legjobbat kellett megjelölniük arra az esetre, ha gyorsan szeretnék leadni a felesleget.

A lista élén a napi testsúlymérés végzett, a második a televíziós főzőshow-k kikapcsolása volt.

A mérleg mégiscsak a barátod (Fotó: Pinterest)
A mérleg mégiscsak a barátod (Fotó: Pinterest)

Harmadik helyre futott be az a tipp, hogy használjunk kisebb tányérokat, így kevesebbet fogunk enni.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A negyedik: készítsünk magunkról egy topless fényképet háromnaponta – így látványos és nyomon követhető lesz a változás, ez pedig további motivációt ad.

Ötödik helyen azt jelölték meg a válaszadók, hogy jó ötlet megszabadulni a szakácskönyvektől – ne jelentsenek kísértést arra, hogy a megszokott, szénhidrát- és kalóriadús ételeket főzzük.

A hatodik legjobb tipp, hogy fejezzük be a hetenkénti nagy bevásárlásokat: ha ugyanis sok kaja van otthon, általában többet is eszünk. A hetedik: a legjobb, ha a párunk vagy egy közeli barátunk együtt diétázik velünk, mivel így egymást segíthetjük a fogyásban.

A nyolcadik helyen az édességraktárak felszámolása áll, mivel ezek kísértést jelentenek a diétázók számára. A kilencedik helyre az alkoholfogyasztás visszaszorítása került, nemcsak azért, mert az alkohol hizlal, hanem azért is, mert mellé általában enni is szoktunk, ráadásul korlátozás nélkül. A tizedik helyen pedig

Eközben a címlapon

a korai lefekvés áll, mert így kevesebb időt töltünk ébren, éhesen, vagy éppen nassolva. Ráadásul, amint az más kutatásokból kiderül, a kialvatlanság hizlal.