TESTFACTOR

Zsír­gyil­kos gya­kor­la­tok: 30 napos ki­hí­vás a fe­szes és kerek pop­si­ért!

30 nap, né­hány egy­szerű gya­kor­lat, na meg per­sze egy jól kö­vet­hető prog­ram. Már csak raj­tad múlik, tiéd lesz-e az álom­popsi!

Akár bikiniszezon van, akár a szűk nadrágok ideje: a gömbölyű és feszes fenék minden évszakban egy elérendő álom. Most segítünk, hogy az álmot meg is tudd valósítani, méghozzá egy fokozatosan felépített, egyszerű programmal, mellyel szinte gyerekjáték lesz a célod elérése.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A feladatod egyszerű: legyél szorgalmas, kövesd pontosan a leírást és szánd rá minden nap azt az 5-10 percet a gyakorlatokra, melyet a feladatok megkívánnak.

A program során a következő mozdulatsorok várnak rád:

  • széles terpeszben guggolás úgy, hogy combod és lábszárad derékszöget zárjon be egymással, feneked pedig annyira ereszd hátra, mintha egy székre készülnél leülni

  • hajlított lábemelés térdelőtámaszban

  • oldalsó, hajlított lábemelés szintén térdelőtámaszban

  • nyújtott láb emelése visszafeszített lábfejjel, térdelőtámaszban

    Eközben a címlapon
  • hanyatt fekvésből csípőkitolás, akárcsak gyerekkorodban, amikor hídba készültél felnyomni magad (a felsőtest viszont ezúttal maradjon a földön).

Az ismétlésszámok minden olyan gyakorlatnál, ahol az egyik lábat kell terhelned, természetesen úgy értendők, hogy ugyanazt az ismétlésszámot azután a másik lábaddal is elvégezd majd.

És most lássuk a programot! Higgy magadban, tűzd ki a célod, és vágj bele!