RIPOSTER

Rá­fá­zott a ház­hoz szál­lí­tás­sal, me­he­tett gya­log

Ház­hoz szál­lí­tást kért egy bu­da­pesti fi­a­tal, de nem azt a ter­mé­ket kapta, amit meg­ren­delt. Ami­kor pa­nas­szal élt, azt ja­va­sol­ták, hogy battyog­jon el sze­mé­lye­sen ki­cse­rélni a ter­mé­ket...

Elképesztő történettel kereste meg a szerkesztőségét egy budapesti fiatal. Máté a Tesco online rendszerén vásárolt nyolc üveg külföldi italt, ami le volt árazva, hogy a hétvégi összejövetelen azzal kínálja meg a barátait. A terméket előre kifizette, otthon lévő ismerőse átvette a küldeményt, s ő csak akkor szembesült azzal, hogy mást kapott, amikor hazaért. Három üveg valóban az az ital volt, de öt üveg egy hasonló magyar áru. 

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Azonnal hívtam a Tesco ügyfélszolgálatát – elevenítette fel a történteket Máté. –  A telefonban azt mondták, hogy a központi raktárban csak három üveg volt az olasz italból, gondolták, jó lesz helyette a magyar is. Régóta használom a Tesco házhoz szállítást, pontosan tudom, hogy bármikor megváltoztathatják a rendelést, ha egy termék nincs raktáron, de azért az olasz italnak nem helyettesítő terméke a magyar pezsgő. Főleg, hogy míg az, amit hoztak, ezer forint körüli áron van, az általam rendelt termék ára általában ennek több mint kétszerese.

Éppen azért rendeltem ezt, mert kedvezménnyel kínálták, még így is többe került, mint az, amit helyette kaptam.

Kértem, hogy mihamarabb cseréljék ki az italt arra, amit eredetileg rendeltem.

Ekkor jött a további meglepetés: az ügyfélszolgálaton azt mondták Máténak, hogy ballagjon el személyesen a legközelebbi áruházukba, ahol kicserélik a terméket.

Hibázott-e az áruház? És hibázott-e Máté? Vedd meg a napilap keddi számát, és olvasd el a történetet!