FITTFAZÉK

Rob­ban a ja­nu­ári di­é­ta­bomba: Új for­má­ban tér vissza a karfi­ol­ke­nyér

Nincs öt­le­te­sebb a ma­gyar­nál, pláne, ha a fölös ki­lók­tól való meg­sza­ba­du­lás a cél. Iga­zán könnyű le­mon­dani a szén­hid­rá­tok­ról ezzel a szu­per öt­let­tel, mellyel egy lel­kes ma­gyar di­é­tázó ruk­kolt elő!

Talán te is január elején kezdted el vagy kezdted újra a fogyókúrát, melynek első lépése valószínűleg nálad is az, hogy igyekszel teljesen kiiktatni a cukrot, illetve lehetősé szerint mindent, amiben liszt van.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Legnagyobb érvágás ilyenkor a kenyér elhagyása, hiszen annyira hozzászoktunk, hogy el sem tudjuk képzelni nélküle az életet...

Pedig nem lehetetlen! Nem kiiktatni kell a kenyeret, hanem más, egészséges élelmiszerrel pótolni. Ez a karfioltallér például briliáns megoldás!

Talán nem is lehet bemérni, olyan minimális benne a szénhidrát!

Használhatod köretkéntvagy kenyér és zsömle helyett! Nemcsak egészséges, de finom is, és biztosan nem dob rád pluszkilókat.

 

Karfioltallér

Hozzávalók:

  • 1 kis fej karfiol
  • 1 fej hagyma, finomra vágva
  • 3 ek. útifűmaghéj
  • 10 dkg reszelt sajt
  • kevés reszelt parmezán (elhagyható)
  • 2 tojás
  • só, bors ízlés szerint
  • ínyencek chilit is tehetnek bele

Így készítsd

1. A karfiolt szedd rózsákra, sós vízben főzd meg.

2. A megfőtt karfiolt törd össze villával, és keverd hozzá a sajtot, a tojást, illetve az útifűmaghéjat.  Ízesítsd ízlésed szerint.

3. A  kész masszából készíts lapkákat, ezeket sorakoztasd sütőpapírral bélelt tepsibe. 180 fokon 25-30 perc alatt parádésra sül a  légkeverésen.

TIPP:

Eközben a címlapon

Kevés kókuszzsíron serpenyőben is elkészítheted.

Ötlet: (Andrea Laczó, Facebook)

(Fotó: Andrea Laczó)
(Fotó: Andrea Laczó)