kulcsár edina
A csinos mûsorvezetõ részletesen mesélt az okokról.
Szabó Zsófi tavaly tavasszal mutatta be első ruhakollekcióját. A Carnute-ről akkor azt nyilatkozta Zsófi, hogy élete egyik legnagyobb álma valósult meg. A márkának nemcsak tulajdonosa, tervezője, hanem az arca is lett a műsorvezető, aki férjével, Zsolttal közösön dobta piacra a kollekciót. Bármilyen nagy is volt a felhajtás a vállalkozás körül, úgy tűnik, mára befejezte pályafutását. Zsófi ugyanis sehol sem reklámozza már a termékeket, amelyeknek az oldala sem frissült, arról nem is beszélve, hogy a nyíregyházi Carnute-boltban egészen más jellegű ruhákkal töltötték fel a polcokat.
Valóban felfüggesztettük a gyártást egy időre
– ismerte el a Borsnak Zsófi, aki hozzátette, átmenetileg vált csak meg a nagy álomtól. A nyári forgatások, illetve az esküvő megszervezése rengeteg időt vett el, ezért sem tudott a márkával foglalkozni. Ám ezen kívül egy más, nagyobb problémával is szembe kell néznie.
Nem találtunk olyan varrónőt, varrodát, ahol folyamatosan, állandó magas minőségben tudtak volna nekünk dolgozni
– magyarázta a fiatal feleség, aki nem adja fel:
„Már vannak terveim egy új kollekcióra, de most elsősorban a tévés feladataimra koncentrálok. A márkának egyébként jó volt a fogadtatása, majdnem az összes darab elfogyott” – mondta Zsófi, aki férjével hárommillió forintos kezdőtőkével alapította a céget. Úgy érzi, nem fog elveszni a befektetett pénz.
„A Carnute és a köré épített brand nem veszett el, sőt igen hamar lett erős a márka. Így, ha lesz új kollekciónk, szerintem az is hamar el fog kelni.”