MANI

Sta­bi­lan Bu­da­pest rá­di­ója a Slá­ger FM

To­vább erő­síti po­zí­ci­ó­ját Bu­da­pest ke­res­ke­delmi rá­di­ója, a 103.9 Slá­ger FM.
címkék:

Tovább erősíti pozícióját Budapest kereskedelmi rádiója, a 103.9 Sláger FM*, amely magabiztosan birtokolja az első helyet a teljes népességben a fővárosi adatok alapján – derült ki a TNS-Hoffmann-Mediameter által közzétett 2016. novemberi - 2017. januári publikációból (TNS adatok).

*összehasonlítási forrás: TNS-Hoffmann Mediameter, 2016. november - december, átlag nap, napi elérés, budapestiek 15+ éves korosztály

Budapesten a 103.9 Sláger FM a leghallgatottabb rádió a teljes népesség körében (15 évesnél idősebbek, 1. ábra)**.

Megközelíthetetlen fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a TNS adatok alapján Budapesten a 30-59 éves, kereskedelmileg fontos, kiemelt vásárlóerővel rendelkező célcsoportban, így továbbra is stabilan a főváros legkedveltebb rádiója (összehasonlítási forrás: TNS-Hoffmann Mediameter, 2016. november - december, átlag nap, napi elérés, budapestiek 30-59 éves korosztály).

A kiváló marketingstratégia tehát működik, hiszen a csatorna célközönségének első választása a kedvenc adója (30-59 évesek, 2. ábra )***.

Eközben a címlapon

A 103.9 Sláger FM a teljes napban jelentős előnnyel uralja a budapesti rádiós piacot a TNS adatok alapján****. A csatorna közkedvelt reggeli műsora, a Sláger Reggel mellett Somogyi Zoltán és Dénes Tamás kimagasló hallgatottsággal büszkélkedhet a főváros rádiójában. A budapestiek a teljes napban a 103.9 Sláger FM mellett döntöttek, a TNS-Hoffmann mérése alapján (15 évesnél idősebbek, 3. ábra)****.

A 103.9 Sláger FM a rádiós iparág meghatározó szereplőjeként kiemelkedő pozícióval rendelkezik a hallgatók körében (15 évesnél idősebbek, 4. ábra)*****.

címkék: