FITTFAZÉK

Soha többé tészta, így lesz ta­vas­szal könnyebb a diéta!

Ha te is sze­re­ted a sa­lá­tá­kat, biz­to­san örülni fogsz ennek az öt­let­nek. Hasz­náld tész­ta­ként a friss vi­ta­min­dús le­ve­le­ket! Lehet pa­la­csinta, pita, vagy akár iz­gal­mas te­kercs!

1. Így még biztosan nem ettél káposztát! Töltsd meg mindenféle vitaminos finomsággal és tekerd fel úgy, mint egy burritot!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

2. Tálalj vitaminsalátát levélcsónakokban! Igazán kívánatos így, és nem kell attól tartanod, hogy hizlal!

3. Variálhatod is! Kerüljön alulra húsragu, majd erre zöldség, esetleg egy kis reszelt sajttal. Nagyon finom!

5. Minél kisebb leveleket használsz, annál könnyebb bekapni egészben az egészséges finomságokkal megpakolt salátahajót.

5. Ennél jobb vendégváró nincs!

Eközben a címlapon

6. Salátalevélre építhetsz kisebb tornyocskákat egészséges alapanyagokból. A levél fölé vegetáriánus fasírt, majd majonéz kerüljön, erre halmozd a vékony csíkokra vágott zöldségeket, répachipset. Valójában nincs benne semmi extra, de annyira jól néz ki, hogy biztosan megkívánja minden vendéged!

7. Pita helyett is bevetheted az arra alkalmas salátaleveleket, például a római salátát. Izgalmas, új megoldás, ami mindenkinek kedvence lesz!

8. Fodros szélű salátával még izgalmasabb!

9. De ha salátát szeretnél igazán trendin szervírozni, nem tudunk jobbat mondani: tedd salátalevélre!