MANI

In­gyen adja a BigMac-et az első ham­bur­ger­au­to­mata!

Sok mil­lió dol­lárba ke­rült a gép, és kí­gyózó so­ro­kat sze­retne előtte látni a gyors­ét­te­rem­lánc! Kész­pénz nem, csak egy Twit­ter-fiók szük­sé­ges ahhoz, hogy ki­ad­jon egy ham­bur­gert!

A McDonald’s kaliberű cégek megengedhetik maguknak, hogy kísérletezzenek ilyen innovatív megoldásokkal, hiszen még akkor sem történik semmi tragikus, ha nem hozza az elvárt eredményt.

EZT OLVASTAD MÁR?

Az aranyboltívesek legújabb kísérlete egy hamburgersütő automata, amit a napokban állítottak szolgálatba Bostonban. Az ízvilágra különösen kényes étteremóriás Amerikai Egyesült Államokban kihelyezett első ilyen gépe fizetés nélkül adja a hamburgereket, ráadásul három féle (Jr., Big, Grand) kivitelben! Az egyetlen dolog, amit az éhes érdeklődőnek tennie kell, az az, hogy

bejelentkezik a Twitter-fiókjába, és engedélyezi az automatának, hogy hírt adjon magáról az üzenetfolyamban.

Amint ez meg van, már „sül” is a hambi. Ezzel a megoldással nem csak a szendvics elkészülését, de a marketinget is automatizálták.

És ez is volt a hamburger ATM elsődleges célja. A marketing. A legtöbb véleménnyel ellentétben ugyanis nem azért készült, hogy hozzászoktassák a nagyközönséget ahhoz, hogy a jövőben egyre kevesebb emberrel fognak találkozni az éttermekben.

A McDonald’s ezen állítását, Timothy Carone , a Notre Dame Egyetem oktatója úgy kommentálta, hogya gyorséttermek az automatizálás élharcosai, és az a jelenség márpedig elkerülhetetlen, hogy egyre több gépet vegyenek igénybe a vevőközönség kiszolgálásához, és az ételek előállításához. Szerinte jobb, ha ehhez mindenki szépen hozzászokik!

Arról, hogy Magyarországon készül-e hasonló marketingkampányra a McDonald’s, nincsenek információink.

Eközben a címlapon

Forrás: The Boston Globe