TESTFACTOR

Ki­tört a Zara-bot­rány: Ki­verte a biz­to­sí­té­kot a di­vat­cég leg­újabb hú­zása

Min­denki fel­há­bo­ro­dott a di­vat­cég leg­újabb fo­tó­kam­pá­nyán, ugyanis ult­ra­so­vány mo­del­lek­kel rek­lá­mozza a nőies ido­mo­kat. Mu­tat­juk a fotót és a hozzá eddig be­fu­tott kom­men­te­ket...
  • Szerző: F. E.

A Zara ismét mellényúlt, most nem a ruhaméretezés elcsúsztatásától akadtak ki rengetegen, hanem amit a legújabb fotójukkal kampányolnak: A "Fogadd el a tested" gondolatból kiinduló "Szeresd a domborulataidat" szlogenjükkel mindenki egyetértett volna, ha nem két szupervékony modellt választottak volna hozzá, akiknek szemmel láthatólag semmi közük nincs a gömbölyded formákhoz!

Fotó: Twitter

A fenti fotó bizony sokaknál kiverte a biztosítékot, azóta hangos az internet a felháborodott kommentelőktől:

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Igazán, Zara? Több domborulatot láttam egy uniós banánon, mint itt.

Fotó: Twitter

2. Ez egy figyelmeztető sztori akarna lenni?

Fotó: Twitter

3. Zara, tudod te mit jelent az a szó, hogy idomok?

Fotó: Twitter

Ilyen és ehhez hasonló kommentekkel jelent meg a fotó százak oldalán. A ZARA a történtekről nem kívánt nyilatkozni. A kampány szervezéséért felelős marketingesük azóta vélhetően már az önéletrajzát írja. 

Eközben a címlapon

Ez a cikk nem kommentelhető.