FITTFAZÉK

Így lett szu­pe­r­egész­sé­ges a sza­lon­nás tojás

Ehe­ted ott­hon reg­ge­lire, ma­gad­dal vi­he­ted a mun­kába, is­ko­lába, le­fa­gyaszt­ha­tod... Min­dent tud ez a muffin, és még fan­tasz­ti­ku­san finom is. A spe­nót és a par­me­zán őrül­ten meg­bo­lon­dítja.

Nemcsak egészséges, de még a gluténérzékenyek is fogyaszthatják! Eheted reggelire, ebédre, magaddal viheted uzsonnaként suliba, munkába, piknikhez.Jóllaksz tőle, sokáig teltségérzetet ad. Alapanyagai tartalmazzák a klasszikus reggeli hozzávalóit, elkészítése pedig egyszerű. A muffinokat  akár le is fagyaszthatod: tekerj alufóliába pár darabot, tedd hűtőzacskóba. Bármikor készre melegítheted a sütőben vagy mikróban. Vendégeknek, partikra, zsúrokra is kiváló, mertízletes, mindenki imádni fogja.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Előkészítés: 20 perc, sütési idő: 25 perc

HOZZÁVALÓK 12 muffinhoz:

  • 6 tojás
  • ¼ csésze tej
  • ¼ tk. só
  • 2 csésze reszelt cheddar sajt
  • ¾ csésze spenót (25 dkg friss spenót megfőzve, lecsepegtetve)
  • 6 szelet szalonna (kisütve, olajtól lecsepegtetve, feldarabolva)
  • ½ csésze reszelt parmezán sajt (opcionális)

ELKÉSZÍTÉS:

1. Melegítsd elő a sütőt 180 Celsius-fokra. Egy 12 darabos muffinsütőt szórj be olajjal, hogy ne ragadjon bele a tészta.

2. Egy nagy tálban verd föl a tojásokat. Add hozzá a tejet, a sót, a cheddar sajtot, és jól keverd össze. Szórd bele a spenótot és a szalonnát is, elegyítsd. A tésztakeverékkel töltsd meg a formákat ¾ részig.

3. Hintsd meg a tetejüket parmezán sajttal.

4. Süsd 25 percig. Vedd ki a tepsit, és hagyd hűlni 30 percig, mielőtt kiemelnéd a muffinokat.

Eközben a címlapon
Tippek:

Keverhetsz bele pirított hagymát, párolt-vagdalt gombát, szalonna helyett pulykavirslit, és meg is borsozhatod.