DIÉTA

Így le­szel kar­csú akkor is, ha egész nap az iro­dá­ban ülsz

Az író­asz­tal­hoz köt a mun­kád? Saj­nos ez árt­hat a sú­lyod­nak és az egész­sé­ged­nek is. Ám van­nak olyan trük­kök, ame­lyek se­gí­te­nek, hogy ennek el­le­nére kar­csú ma­rad­jon a de­re­kad. Meg­mu­tat­juk, mit kell ten­ned.

Írd be a naptáradba a napi 30 perc edzést

Találj minden nap, legalábbis a hét 5 napján 30 percet, amit rá tudsz szánni az edzésre, és ilyenkor legyen a sporté az elsőbbség. Minden mást sorolj hátrább, ami kevésbé fontos, mint az egészséged: ilyenkor tedd félre a tévét és a számítógépet. Ha semmiképp nem tudsz tévé nélkül élni, sportolj tévénézés közben.

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Legyen a lépcsőház az edzőtermed

Munka közben járj a lépcsőn a lift helyett. Ha végképp nincs időd edzeni, az is megfelel, ha naponta háromszor tíz percen keresztül lépcsőzöl, akár az irodaház lépcsőin.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Legyen saját nasiautomatád

Az egyik fiókot nevezd ki az egészséges nasik tárházának, és pakold tele aszalt gyümölccsel, diófélékkel, vaj nélküli pattogatott kukoricával és teafilterekkel.

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Igyál sok vizet

Naponta legalább 2,7 liter vizet igyál meg, hogy elkerüld a fáradtságot és a kiszáradás okozta fejfájást. Ezzel azt is megoldhatod, hogy éhségnek véld a szomjúságot, és nassolni kezdj. Ráadásul, minél többet jársz a vízcsaphoz vagy az automatához, annál több lépést adsz hozzá a napi mozgáshoz.

Fotó: Pinterest
Kísérd a nasit fehérjével

Amikor elkap a nassolás vágya, kísérd a gyümölcsöt, vagy a sütit egy kis fehérjével. A fehérjetartalmú élelmiszerek emésztése ugyanis lassabb, így nem emelkedik túl gyorsan, és nem is esik vissza hirtelen a vércukorszinted.

Hozz magaddal ebédet

Bár a házon kívüli ebéd remek alkalom arra, hogy szünetet tarts a munkában, a gyorsételek általában hizlalnak, és délután bágyadt leszel tőlük. Inkább hozz magaddal valami egészséges ennivalót – ezzel spórolsz is, és fogysz is.

Eközben a címlapon

Fotó: Pinterest
Állj az íróasztalnál

Ha állva töltöd a munkaidőd nagy részét, több zsírt égetsz, és egyes kutatások szerint a vércukorszinted is lejjebb mehet. Legalább a telefonálással töltött időre állj fel a székből.