DIÉTA

Ez a leg­fon­to­sabb pont a di­é­tá­ban: ezen múlik a fo­gyás si­kere vagy ku­darca!

Lé­te­zik egy di­é­ta­sza­bály, amit ál­ta­lá­ban nem em­lí­te­nek az elsők kö­zött. Sőt, sok­szor fel sem hív­ják rá a fi­gyel­met. Pedig ez az, amit sosem sza­bad szem elől té­vesz­teni! Ezen múlik ugyanis a fo­gyás si­kere vagy ku­darca!
címkék:

A fogyókúrázók mind tudják, hogy zöldséget és sovány húst enni egészséges, a cukor pedig erősen hizlal. Akkor miért lesz sikeres az egyik fogyókúra, és miért lesz sikertelen a másik – feltéve persze, hogy mindketten mindent elkövetnek az álomsúly érdekében. A szakértők szerint egyszerű a válasz.

Fotó: Pinterest

A túlzott elszántság sajnos nem vezet jóra. Ha túl sok mindent zársz ki az étrendedből, és megrögzötten próbálsz elkerülni minden „rossz” élelmiszert, például az összes szénhidrátot (még a teljes kiőrlésű kenyeret és a gyümölcsöt is), sőt, esetleg tejterméket sem fogyasztasz, képtelen leszel hosszú távon is fenntartani a diétádat. Ha pedig visszatérsz a régi étkezési szokásaidhoz, elkerülhetetlenül visszahízod, amit leadtál.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Sok szigorú diétát folytató fogyókúrázó egyszer egy héten nem bírja tovább, és mindent megeszik, amit a hűtőben talál. Nem is csoda, hiszen a nagyon szigorú diétákat egyszerűen nem lehet hosszabb ideig kibírni.

Fotó: Pinterest

Mi hát a megoldás? Az, ha fogyókúra helyett inkább az életmódváltásra szavazol. Egyél minél természetesebb, tápanyagban gazdag ételeket: sok fehérjedús húst és tejterméket, rostban és vitaminokban gazdag zöldségeket, gyümölcsöket, a szénhidrátokat pedig lehetőleg teljes kiőrlésű gabonákból vedd magadhoz.

Csak a cukrot és a fehér lisztes pékárukat kell kerülnöd. Igyál minél több vizet, és egyél két-három óránként, hogy ne hintázzon a vércukorszinted. És persze a rendszeres mozgásról se feledkezz meg!

Eközben a címlapon
címkék: