DIÉTA

Fi­gyelj, eze­ket a na­si­kat ajánl­ják a szak­ér­tők éh­ség­ro­ha­mok ellen!

A nas­so­lás min­dig ve­szé­lyes terep: ki tudna meg­állni egy al­má­nál és egy kanál tú­ró­nál, ha épp mo­gyo­ró­kré­mes ke­nyérre vá­gyik? Sze­ren­csére lé­tez­nek olyan nasik, ame­lyek szinte azon­nal ele­jét ve­szik az egész­ség­te­len vá­gya­ko­zás­nak. Pró­báld ki, amit a táp­lál­ko­zás­tu­do­mány szak­ér­tői aján­la­nak!

Éhségűző

Pár szelet sajt néhány szem teljes kiőrlésű keksszel elegendő fehérjével és kalciummal lát el ahhoz, hogy egy ideig ne legyél éhes. Ha nem akarsz kekszet enni, a sajt nagyon jól megy az almához, és az aszalt gyümölcshöz is.

Sós chips helyett

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest

Ha valami sósra vágysz, szeletelj fel egy uborkát, és mértékkel sózd-borsozd meg. Sós és ropogós, mégis sokkal jobb, mint a chips.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Egészséges édesség

Fogj egy doboz natúr joghurtot, lehetőleg görög joghurtot, édesítsd egy kevés mézzel, és szórd meg durvára vágott mogyoróval és gyümölcsdarabokkal. Jobb, mint egy cukrászsütemény!

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Ha ropogtatni akarsz

Egy alma egy marék enyhén sózott vagy sótlan földimogyoróval remek választás, ha valami ropogósra vágysz: tele van egészséges zsírsavakkal, rosttal és fehérjével. Chiamagos sós keksz is jó ötlet lehet.

Nem csak diákoknak!

A diákcsemege remek rágcsálnivalósok fehérjével, összetett szénhidrátokkal, rosttal és egészséges zsírsavakkal. Sokáig egyenletesen tartja a vércukorszintedet.

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
A legjobb mártogatós

Törd össze egy avokádó húsát, és keverd össze egy doboz natúr, görög joghurttal, majd fűszerezd sóval, borssal, citromlével, és ízlés szerint chilipaprikával. Mártogass bele felszeletelt zöldségeket!

Eközben a címlapon

Tele fehérjével

A konzerv tonhal az egyik legjobb nasi: kenyér helyett edd zöldségekkel, vagy avokádóval.

Szuperszendvics

Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest
Fotó: Pinterest

Ha egy szendvicsre vágysz, fogj egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret, és szeletelj rá avokádót vagy friss zöldségeket.

Egészséges chips

Öblíts le, majd száríts meg papírtörlővel egy üveg csicseriborsót, majd pirítsd 200 Celsius-fokos sütőben kb. 45 percig. Sózd meg, szórj rá borsot, vagy ízlésed szerinti fűszerkeveréket, és pirítsd még 15 percig. Jobb, mint a chips, és tele van jó minőségű fehérjével és rosttal.